Thursday, June 2, 2011

Thursday punya Ceriter..ce citer..ce citer...

MOOD TODAY: hepi dan lega sebab dah setelkan 4 scripts tanscribe;))..perlu mention?? ye..sebab nanti ada anasir2 yg tidak sihat beranggapan aku curi tulang suka suki berblogging time office hour ;)) (yg jenis skema tak bertempat ni je lar..hihi..mana2 yg spoting-moting ni, sure faham kan)hai nk wat caner nama pun bekerja, ni je la kesempatan curi2 masa release2 otak.. kat umah kang berlambak lagi kerja nak buat, nak hadap..curi tulang ke, makan tulang ke, janji kerja aku siap.....boss balik aku p mintak lagi keje...itu pasal opis.........malas dah nak citer.....adios;))


********
citer pasal famili lak......
GeNdAnG GeNduT tAli KeCaPi,
kEnyAng PeRut SuKa HaTi.

;))

('';)

~

Pagi ni my hubby n me, sama-sama masuk dapur . Sambil2 borak luah masalah segala, siap bubur nasi utk si budak kecik. Hubby plak setel dia punya roti gulung inti sardin+dia punya resipi . Aku pun tak tau. Yang aku tau, roti tu dah siap masuk dalam tupperware utk aku bawak opis.Untung dah hari ni takyah nak beli kuih2 kat luar buat breakfast. TQ so much myhubby. td lupa nak say TQ..dan dan time ni amik fon laju je taip..."TQ so much bekalkan roti gulung...lain kali buat lagi..;))"..tinggi lah sangat harapan..hihi..doa2 je ar, moge2 tiap hari aku takyah nk pikir nk sarapan ape...wahhh berangan!!! bak kata abang aku la, tinggi cito2 demo deh...(@@)..mestilahh..

roti gulung sardin mayonis
yummy..yummy..!!
dah jadi addict ngn teh o ni..setiap pg mesti mau...




















No comments: