Tuesday, September 15, 2009

surprisezzzzz....

sedey sesangat semalam pose yg ke 24, tp aku berbuke kat depan opis..bygkan daa kul 7 still kat opis..kalo kat dlm kire orait la kan..tp kat luar..kecut arr mujur bbulan pose jer so xpike pe2..ni sume gara-gara menunggu cik abe yg konnye sekejap nk sggah bengkel..amik ko dr kul 5 sampai kol 9 aku mnunggu tp taknak kc aku blik dulu...arrrrrrrrrrgh..kejammmm!!!!!!! penat, lapar, geram sume ader ar.......nsib bek la ade cik novel yg temankan aku..rupe2 nye konon ar ada surprise for me.tungggguuuu ......... tp menjd gak lar...tersenyum lebar gak dgn surprise tu...sebab dh lama idam2 kan mender tu..(hehe..tp xbgtau pom dia memang itulaa yg aku impikan kuang..kuang..kuang....)  tp aku x snap lg mender tu utk diupload ..len2 kali kalo i h'v time ye...

No comments: