Friday, September 11, 2009

my viva slot...

Ptg semalam semntara dok tgh menunggu abang dtg aku chat ngn  shahrul. sharul nk tgk mycar..emm layan je lar..actually aku ni xde la nk minat sgt pasai keta2 ni. tp disbbkan excited nengok cik abg makeup sne make cni aku pom teruja la nk share menda ni ngn shrul. shahrul ko tengok sniri la ey..aku nk explen more detail pom aku xreti bab2 ni...so layannnnnnnn la sniri ey........
 1st one, 'sti ler aku nk demo overall d'body of myviva kan..introduce sket cik viva n ur turn utk exlpen to en shhrul 'bout urself ..hahaha kite xmo campor..so pleezzz...zrrrr...zrrr...silakan...
 
Myviva take over it slot:   
~myname is viva (tuan aku kejam kan xmo taruk myname), myage about 5months (mude lg kan aku,tp kalo nengok mileage cam xcaye jer..biar beto tuan aku ni..daa xsyg aku per), emm..lg..lg..bla..bla..bla.
 
ni plak view dr sisi..emm.. tinted tu agak gelap..bile tuan aku prasan jer roadblok, 'sti dia xsenng duduk, tu ar pandai2 jer bg aku gelap2...
 
eh..tetibe plak mem aku yg sorang ni nak enterframe kan..td time nk explen pasai aku  nk lari2....
 
ni lak my sportrym yg br ditukar last wix by tuan aku..15..ko tnye kt mem aku, berat ke tak kan semalam?..ok laa..rilex jer ar time aku dok rolling2 tgh jalan ry tu wpom tuan aku press aku sampai 120km/j  pom..so far bg aku ok ar..tuan aku nmpk so excited bile daa dpt sport rym impian dia ni...hua..hua.. sepanjang aku ditukarkan ni, im feel so heppy sgt coz tuan aku bertambah2 syg kat aku..hehe pdn muke mem aku..(aku rs tuan aku tu lg syg kat aku compare ngn mem aku..ish..ish..kcian kat mem aku kan...jht giler aku kan, kalo mem aku tau mati aku...haha tp mesti dia xberani coz tuan aku 'sti defend aku habis-habisan..ee..cyg bangat aku kat tuan aku tu...)
 
haha..nila tuan aku yg aku n dia saling menyayangi..En. Adam Izhar Mohammed Ridzuan..Kcian tuan aku..sampai ati kan mem aku tu snap pic dia dr belakang jer.. 
 
ni lak view sudut belakang...
 
my mirror yg gelap gite tu...xcaye nengok ar kan nmpak blik pantulan daun kelapa nan bebepe batang tu..
 
 
no register aku...WSM 3671...nama aku la kot agknye ni..tp tuan aku kan perasan org ckp aku ni elit konn coz yg kat bhgian ats tu kan cam elit punye design...
 
dr view hadapan....
 
view belakang lak...hai ni sume mem aku la ni..penat taw aku posing2 ni..sib baik bwh atap..kalo dok tgh2 panas x ke naye aku...tkpe2..haa ko nmpak tak www.produavivaclub.com. kat bwh wiper tu..kat cni la aku jumpa ngn adik-badik aku yg lain.. time2 free tuan aku bwk la aku p jumpe sedare mare aku ni...sronok aku taw..
  



side mirror aku...tuan aku letak mirror yg kecik tu dia ckp utk kemudahan mem aku nk parking2..tau2 je lar mem aku tu bknnye expert sgt bab2 driving ni..hhaha still amatur beb... n for the other reason aku rs la kan, tuan aku sje nk bg aku smart lg...kikikiki...

eh..eh...mem aku la....ish2 ..dia nii..xabih2 nk nyibuk..muke da la ngeri semcm..pucat lesi...
now is my session la..takyah la nk usha2....blah..blah..blah..............lg..lg..alaaa daa abis la pic aku...ee.. k ar.. babai ..nnt kalo ade lg perkmbangn terkini aku citer lg kat ko k....hehehe...babai.....before i end my part,  many thanx to cik maziati coz give me chance to promote myself in ur entry and bla...bla..bla.... 
cutttttttttttttttttttt.........................................

------------------------

now session belong to maziati .........
amboi2....cik viva...pantang kc peluang ey....over lak iye...siap2 ngutuk aku lg ey.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: