Monday, September 14, 2009

raya lalala...

4, 5 hr lg nak raya...baju raya mana haaa???
tahun ni 1st raya balik kg lambat..kalo tak aku ler org 1st booking cuti...tkper la nk blik awal2 pom x sape kat umah..haha..gaye tak beraya jer...bosannnnn...sume org mesti xsaba nak balik kan. tapi aku cam tak berperasaan jerk...tampar2 sket pipi aku...arghhhh...sakittttttttt........... Ooo..
tak...realiti laaaaaaaa..tp mana mood raya aku ni...cepat dtg!!!
 

Kepulangan Abadi
Bukan kerutinan hari lebaran aku hadir di sisimu
Tetapi demi rasa cinta dan rindu yang teramat dalam pada mu
Maka di pagi hari lebaran ini Ya Allah
Ku pohon pada Mu ampunilah dosa-dosanya
Tempatkanlah dia di tempat-tempat orang yang beriman
Sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Pengasih dan Penyayang
Amin...

Kira terjadi kisah yang pedih menusuk hati
Akan ku restui dengan rela
Kerana di sana pasti
Sengsara mu akan berakhir

Biarpun aku kan hilang suci murninya kasihmu bonda
Derita yang kau tanggung tak mampu aku
Untuk menahan perjalanan mu
Kesana ke destinasi yang terakhir

Kasturi dan kemuning di pintu mahligai indah
Mengharum dipagi syawal
Seakan menanti hadir mu
Bersemadi dengan rimbun doa

Biar masih ada rasa cinta
Ku rela engkau pergi selamanya
Biar biar pedih tetap aku relakan
Engkau pergi dan tak mungkin kembali
Namun cinta  masih tetap padam
Bonda...

No comments: