Thursday, July 14, 2011

cemburu buta..

petang ni aku nak citer pasal aku yang kuat cemburu buta..haha..alkisahnya bermula begini...jeng..jeng..jengmacam biasa petang semalam, kitorang balik kerje tapi samapi umah cik abg mintak aku naik dulu dia nak pegi survey kipas nak beli untuk rumah anak-anak yatim yang akan kami kunjungi esok bersama kelab viva. So, aku pon naik umah masak2 sementara tunggu dia balik. Dah siap masak semua, pukul 8 tapi still tak balik2. hati ni dah mula fikir yang bukan-bukan. call2 jap2 dapt jap2 tak dapat. Buat video call langsung tak dapat. angin dah satu badan. ishh mana dia pegi niiii!!! mesej mintak no si anis vivac hehehe acah jer padahal bukan aku nak call pom sebab td masa dia call kalo tak caya dia beli kipas sila call anis..so saja ar ugut2 sket.  tetibe dia call tanya apsal ngan aku ni takmo caye cakap dia. macam majuk je suare dia takmaula balik umah kalo gini perangai aku..aku gelak jer..solat maghrib dulu..haha baru sejuk ati aku..tu lar rahsia solat kan.. n bagi mesej ayat baik punya...jap lepas tu dia balik..aku cam biasa la suke belek2 nfon dia, tetibe tang stau no ni aku confuse sangat..dari semalam dia asyik call out je this number.. cehhh siap save lagi kat nfon aku.. nak check la kononnya.. hari ni baru baru jap tadi aku teringat nak check, hehe risik2 arae puchong lar rupenya hot fm.........

No comments: