Friday, May 6, 2011

aku terkena...sentap jap...

pg td sampai2 opis tgk kt reception takder org , nani cuti, so cam biasa lah ganti jap, konn2 dgn niat ikhlas la nk tlg ...bila dah duk situ melekat plak sampai kul 10 lebih.......sampai ms nk p memerah so aku dah tak take part lah bahagian depan tu.. pesan kat pengganti nani...."akak nak perah susu ni.".......so bermakna bahagian depan PERLU SEGERA diduduki okeh....setengah jam lepas tu siap perah semua, masuk2 tetibe je telefon bertukar tgn dan2 dgar suara someone, alamak pasal tetibe marah aku ni...bebel2 berbakul2....dalam hati sangat lah terkedu..kenapa aku yg kena sedangkan dalam masa setengah jam tu aku dah tak campur pasal duduk2 kat depan tu!!!sape2 pun boleh duduk kat depan but  NOT ME?????  aku tak pergi toilet okeh, aku pergi perah susu........

awak pergi mana???
kenapa dok depan???
i bayar gj u mahal2 bukan suh wat keje n17????
dah takder keje ke??

logiknye aku ke yg salah........

patut ke nama aku naik time tu????

at last tak pasal2 aku yg kena.......

aku akui lah aku wat salah, n aku terima bebelan bos aku tu, aku tak amik port sebb dia jenis yg main lepas cakap je...masuk telinga kanan kuar telinga kiri..... kena bebel sampai lupa nk nimtak maaf ..hihi..sorryyyy.. but aku ambil iktibar dgn apa yg terjadi kat aku hari ni,,,,sentiasa berhati2 walau di mana aku berada.... jd pengajaran kat aku semua ni..

No comments: